2007-08-15!!

Idag är det den 15 augusti ja! Nog mkt som händer idag.. Skolan börjar, Syrran fyller år och Cicci och jag blev ihop för lite mer än två år sedan! Får väl påminna henne senare =)

Gick upp kl 06.10 idag för att sjunga för Frida. (Det lät nog så hemskt om vår sång så att tiill och med Maja, som sov över här, vaknade av kraxandet! Jaja.. Frida fick sina paket och somnade sen om medans jag tog på mig joggingskorna och gav mig ut på en runda. Som gick skitbra =) Haha!
Efter det en snabbis i duschen (ja alltså en snabbdusch då) och in till stan.. Där snackade jag lite med jacko.. Gick i varenda affär och letade efter ngr jeans som skulle falla mig i smaken.. Men det sket sig..
Efter att ha tröttnat på det så körde Frida och jag hem till Linda och Tobbe för att titta på deras lilla valpis! Cool liten sak =) Knappt man blir sugen!

Blev bjuden på MAX av Frida.. Första gången jag äter där, och dom blev helt klart en stark konkurrent till min älskade McDonalds!!

N'r jag kom hem slocknade jag direkt i sängen, har sovit fram tills nu..

Nu knackar Maja på dörren igen.. Får ner o leka med henne som Frida sa =)

Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0