2007-08-23

Yes... Dagen har sett ut såhär: Vaknade vid nio tiden... Käkade frukost, på med joggingskorna och ut i  regnet, duschat, käkat pytt i panna, tittat på tv, kört fem minuter med motorcykeln och nu sitter jag här....
YIIIEHAA!!


Aia.. Igår var jag mer aktiv.. Plockade ihop polen som jag badat så mkt i i sommar =) (inte).. Sen var jag en snabbvisit hos Cicci.. Sen Körde jag och pappa en lång runda MC, riktigt härligt! Slutade på sjöborakan, lite adrenalin! Johan is back on track, kan ju inte sälja motorcykeln!
Där var ett klantarsle som skulle visa sig på styva linan.. Vet inte var han fick det ifrån men han trodde inte där var någon polis som såg ¨när han ställde sig på sadeln och körde en kortis på bakhjulet.. Jag såg hur polis-MC'n for efter honom i full fart =)


Mm.. Vet inte vad som händer i helgen.. får väl se.. Men das was alles fûr mej =)
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0