Arbetssökande .vs. Arbetslös....

Jag är arbetslös.. Haha.. Ja.. Eller arbetssökande låter ju faktiskt bättre!
Men jag vill inte ta jobb som städare, som även det har ett finare namn: Lokalvårdare...
Fast jag har ju inte sökt jobb särskillt aktivt...
Får ta tag i det sen någon gång =)

Idag har jag då börjat montera ner poolen.. Har börjat tömma ut allt vatten.. Den är nog inte tom än även fast jag började tidigt i morse..
Har även hunnit klämma in en joggingrunda i mitt extremt tighta schema idag, jag är ju fruktansvärt upptagen om dagarna nu när jag inte går i skolan, haha!
Sen har jag glidit runt på nätet oh kollat upp vad det finns för olika midsizecrossar som jag skulle kunna tänka mig. Ska nog ha ngt att leka med tänkte jag. Fast det finns ju en hel uppsjö av olika modeller, kvalitéer och dyl. Rena djungeln!
Men en sådan här har jag fått upp ögonen för
image25


Ska snart hem till Magnus.. Ska plocka upp Erik innan jag kör dit. Sjukt längesedan vi sågs!

Ha det fint!

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0