Äventyrsgolf

Syrran kdinappade hela familjen idag.. Vi fick inte veta vad vi skulle göra, bara order om att vara hemma och redo för att åka iväg kl 17.00 idag.
Japps, först tog hon med oss på äventyrsgolf! Var itne som vanlig minigolf precis! Väldgt mkt roligare! Och att jag kom på en delat första plats gjorde ju inte det sämre =)
image26


Sen bar det iväg igen.. Utan att vi visste vart vi skulle.. Slutade med att vi hamnade i Åhus.. Där bjöd hon oss på restaurang! Riktigt härlig kväll!

Så otroligt skönt att inte behöva sätta sig på bussen in till skolan på onsdag!!! Jag sa det innan idag att jag no ska fira det på ngt sätt, först sova riktigt länge. Och när jag vaknar så ska jag ligga och dra mig ettt bra tag och tänka på alla stackarna som fått ta sig till skolan.. Efter det så får man hitta på ngt skoj! Ta en runda på motarden lr ngt =)
Aia.. Jag tycker synd om er!!

Nu ska alla små golfproffs gå och lägga sig.. Så god natt!


Kommentarer
Postat av: Jacke

Låter fint att du kom på delad 1:a plats, då får vi ta en match någon gång:P

2007-08-14 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0