Hemmafru Johan

Japps, så ser mitt liv ut just nu.. Bakade muffins idag.. Yeejj =)
Går runt med dammvippan och dammar, damsuger och skurar golvet!
Nej, kanske lite överdrivet! Haha!!
Men inte långt ifrån =)

Vill ju ha min cross! Fast har väl kommit till insikt (vuxet av mig) att jag inte har råd! Men så kom jag på den brilljanta idéen att jag ska köpa en kompis gaaaaamla cross som har skurit, renovera upp den och sälja den för ngn tusenlapp kanske =) Om inte annat så kan jag lära mig att meka..

Cicci är och tittar på millitärer med sina tjejkompisar idag i Simrishamn..
 Jag var inte tillfrågad att följa med såklart =P Hoppas det inte går för bra :o)

Josse har kommit hem från Grekland idag, den lyxliraren! Jag vill också iväg igen =)

Hmm, förresten! Får man inte en liten summa pengar varje dag om man sitter i fängelse? Kanske kunde ordna så man får fotbojja och får sitta av tiden i sitt eget hus samtidigt som man tjänar pengar!
Hahaha!

Japps.. Det var väl min rapport för dagen =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

HAHAHA!! Vi är tragiska du och jag. Jag var fasen hemmafru igår. Vi måste få varsitt jobb!!!

2007-08-22 @ 19:19:51
URL: http://consonance.blogg.se
Postat av: Syster

Det kan vara bra att praktisera innan man flyttar hemmifrån (-; Jag kan riktigt se dig i förklädet. Kram Syster.

2007-08-23 @ 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0