Hoppade Fallskärm

Jahopp!
Då kan man stryka fallskärmshoppet på min lista då!! För idag gjorde jag det äntligen!! Och vilken känsla att slänga sig ut från 4000 meters höjd! Wiiehaa!! Ska lätt göra om det igen!!


image19image23

Här sitter jag och skriver på papper om att fallskärmsklubben inte på några omständigheter tar på sig annsvar för om det skulle hända en olycka =) (Händer det ofta olyckor tänkte man då) Haha!

image21
Här är jag och min instruktör!

image22
Och iväg mot 4000 meters höjd för att sen slänga sig ut och göra volter och andra akrobatiska saker!
Coooolt!!
Och precis innan vi hoppar in i planet säger en av dom andra till mig: Jahadu.. Du kommer med all säkerhet att komma ner på marken igen men inte är det i detta flygplanet!

image24
Och ner kom vi!! Här är vi på väg att landa..

På marken väntade min fanclub som alla kom för att titta på mig =)
Skoj!!


Nästa äventyr blir kitesurfing!! Ska försöka få en tid med instruktör nästa vecka!!
image25
Kitesurfing

Nej, nu är det dags för alla små fallskärmsjagare att gå och lägga sig!!

Hai på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

COOLAST!! Gött att ha bildbevis med

2007-08-22 @ 19:24:52
URL: http://consonance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0