I morgon är det skolstart!...

...Och i don't give a fu** =P Tuff jag är va?!?
Haha

Trodde jag hade bestämt mig för att sälj min mc nu.. Men jag har ändrat mig igen.. Det går nog aldrig att skiljas från motorcyklar när man väl haft en! Visst.. kunde sålt denna och köpt ny om begäret skulle bli för stort.. Men.. NEJ!
Ska nog inhandla en minicross hade jag tänkt mig! Verkar roliga!

I morgon firar vi Fritz! Ska upp vid 06.30.. Blir nog en chock för kroppen!!

Jaupps.. Hade då inet mkt att säga idag.. Kunde inte sova i morse.. Så kl 07.00 satt jag vid datorn och sökte jobb.. Sjukt tråkigt.. Tror inte jag vill jobba :P

Men men.. får köpa en trisslott lr ngt..

Nu ska jag sova!
Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0