Lodisar..

En tanke slog mig idag när jag satt på bussen på väg in till stan. Man borde egentligen tacka alla lodisar och annat pack (eller dom som bara är ute efter lite extra pengar till semesterkassan) och försöjer sig på att panta burkar!
Tänk så otroligt många burkar och flaskor som aldrig hade blivit pantade om det inte varit för att dessa personer rotat upp dom ur papperskorgar, snappat åt sig dom på busshållplatser eller snott dom från någon unge! 
Okej, stryk den sista!
Ni fattar poängen, salut the homelösa and packs på ren skånska!

Tyck nu inte att jag verkar helt mysko pga detta jag skrivit, nu har jag ju trots allt anförtrott mig för er ;o) Ta vara på det Du =P

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0