Mig vs. Pensionärer

Idag var det tänkt att jag skulle in på bio med Cicci och Co. men filmen vi ville se visades inte ikväll... Ska se den i morgon istället.
Så ikväll blir det hemmakväll med filmer och mys istället! 
Mormor ringde idag och frågade om jag ville med henne och Lennart och lira bowling =) Och jag är inte den som bangar på ett sånt förslag! Haha!
Yes, jag och Mormor hade en stenhård kamp, första serien vann jag med ett poäng och andra med ännu ngr fler. Men på tredje serien hade jag inte en suck, då fick hon strike efter strike! Hel-krossad blev jag!
Lennart fick inte vara med och tävla. Han spelar ju inte i vår klass! Haha!

Bengan kom ner där och tittade på oss =) Trevligt!!
Ska kanske in och kolla när han gör sin nya tatto i morgon. Hans tredje nu, jag vill också ha fler =)

Jaja, nu ska jag hitta på annat..

Och Josse o Jacke, drick med måtta ikväll =)

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Måtta? Vad är de? =)

2007-09-01 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0