Modemkapare

Ja.. Men snälla säg ingenting! Annars hade jag inte kunnat sitta här och skriva nu ju! =)

Ja, jag tog då ett snabbt beslut i torsdags om att bege mig till Vänersborg för att göra Syrran sällskap. Hon behövde mig ju ;o)
(Just nu sitter hon med sin dator bakom soffan, hon kanske tror att hon inte kommer bli upptäckt där bak när hon surfar på andras bekostnad =P ).

Tog lite mer än sex timmar att köra hit. Var väldiga köer som började lite innan Göteborg och slutade en bra bit efter. Tog en himmla tid iaf! Aia.. Jag fick tid att sjunga med till musiken i bilen =)

Idag gick vi upp vid halv tio.. Vi åt frukost och gjorde oss redo för att gå ut på "stan". Började med att gå in i en 1200 m2 stor fiskeaffär! Vilken lycka. Sen gick vi runt lite i Vänersborg.
Efter det körde vi till Trollhätttan och gick på ett stort köpcenter.. Sen tittade vi på slussarna (göta kanal), pratade med ett fyllo som stod och fiskade. Frågade man en om en sak så fick man en hel utredning till svar om ngt helt annat, haha! Efter det åt vi en räkmacka och sen fiskade vi en stund!
Så dagen har varit fartfylld.. Nu ska vi äta pizza och titta på film.
Lägger upp bilder senare.

I morgon kör jag hem igen. Men vi ska väl hinna hitta på lite innan jag kör...

Saknar Cicci väldigt mkt! Har knappt setts sista tiden! Usch!! Har jag tur så vill hon träffa mig när jag kommer hem...!!


Hej Svejs..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Snäller du är som åker upp å tar hand om syster

2007-08-26 @ 21:03:05
URL: http://consonance.blogg.se
Postat av: Turner

Muhaha, Turner has found you! Hehe... När e det fest? Jag vet, Bulgarien flyter fortfarande i mina ådror!

2007-08-27 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0