Sommar

Så har då sommaren äntligen verkat komma till Sverige =)
Man kan ju undra hur länge vi får se solen denna gången!

Aia...

Igår var jag på plajjan med familjen och Cicci! Helt stört mycket folk där var! Efter det så blev det snabbt hem och duscha för att sedan åka hem till Jakob! Vi gluttade på film och käkade pizza.. Eftersom vi tänkte se SAW 3 så ansåg vi det som bäst att först äta pizza och sen titta på filmen.. Den var rätt så sjuk emellanåt!!

Nu ska jag iväg in till stan, knasigt att vara där en sådan här fin dag!!

Sen en fundering: Har dagsländor en magsäck?? Och äter dom under sitt korta liv?
Dom lever ju en dag har jag för mig.. Och den dagen går ut på att hitta sin partner och para sig.. Menar.. Det hade ju varit onödigt om Gud skapat dom med magsäck så dom var tvugna att flyga runt och lägga energi på att hitta mat när dom bara lever en dag!!
Tacksam för svar på min undring!

Här kommer några försenade bilder från paintballen förresten!
image15
F.V: Jag, Jacke och hans lillebror Victor

image16
F.V Jacke, Tina, Sandra, Jag och Johan No.2

Och bilderna från vårt segerfestande (även fast vi intevann)
image17
Jacko och Jag precis innan vi går ut...

image18
Här är Jacke och något wacko som jag inte vet vem det är..

Det var alles..

Ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0