Hello

Ja, nu var det ett bra tag sen jag skrev  här!
Vad har jag då haft för mig som gjort att jag inte ens hunnit skriva här? Jo två ord: Jobbat och Tränat!
Det känns som att det är det enda jag gjort dom senaste veckorna. Har tagit på mig ett extraknäck med ju så man är inte hemma förrens väldigt sent om kvällarna för att sen börja tidigt dagen efter igen.
Ska bli skönt med helg!

Tittade på Bonde Söker Fru, alla bönder hade gjort sina val nu och åkt iväg på resa tillsammans. Haha, vissa av paren var riktigt söta, sådär nykära! =)  Man längtar tillbaka till Grekland när man såg det!!  Men sen den där fjanten Fredrik eller vad han heter.... Tycker nog lite synd om honom, men han verkar rätt ok om man lärt känna honom =) Men det lär ju aldrig hända.

Hoppas på en väldigt lugn helg, ladda upp batterierna (börjar bli gammal)
Träning i morgon sen hem till Cicci!

Ha det bra på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0