Praktiken slut...

Fick inget jobb på firman efter praktiken, lite snopet.. Men jag fick ju lära mig en massa under tiden jag var där. Fast det var kanske mest könsord och liknande som lärdes ut mest. Tex: Taila, vet ni vad det betyder??

Blev headhuntad i fredags =) Martin som gick i min paralellklass ringde och frågade om jag behövdejobb, han hade snackat med någon som undrat om Martin hade någon kompis som han kunde rekomendera ;o) Och det blev mig, får ringa upp snubben o höra vad han jobbar inom.

Ikväll sitter jag själv hemma, Cicci ville inte komma hit.
Har fixat pizza, cola, toblerone-glass och godis som jag får trösta mig med =) Och en bra film ;o)
Ska hämta päronen inatt med..

Men men, om ni inte vet vad Taila är så slå upp det (Tror inte ni hittar det!)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0