Back from Greece!! 22/7 -o7

Så var man då hemma i regninga Sverige igen!!
Bara regn och regn hela tiden!
Jag som hade tänkt vara jättebrun denna sommaren när jag har varit ledig hela tiden!
Men icke!!

Jaja, fick sol och värme i Grekland. Jag får leva på det nu under tiden jag väntar på att sommarvädret ska komma till Sverige!

Intresserade av att veta vad vi hade för oss under veckan??  Allt står på Cicci's blogg (www.mepirate.blogg.se)! Där är en bra redovisning på vad vi hade för bus för oss!! Även några exklusiva badbilder mm ;o)

Så... Grekland i all ära.. Men Sverige! Vilket underbart land =)


En lista på saker som jag saknat förra veckan...



 

  • Toaletter med lås!
  • Kunna spola ner toapappret i toaletten!
  • Kunna dricka vattnet i kranen!!
  • Gröna gräsmattor =)
  • Svala nätter så man kan sova =)
  • Min egen säng + kuddar!
Saker jag inte har saknat...



 

  • Tv'n!
  • Allt regn!
  • Klippa gräsmattan
  • Varma kläder
image14


Ja, det var väl allt..
Nu ska jag in i duschen...

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att ni haft det gott på er semester!!!

2007-07-30 @ 23:25:27
URL: http://consonance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0