Dagen efter..

Jahopp... Var på fest i Linderöd igår.. Hos Jozie... Mycket trevlig, mycket trevligt..
Jag vaknade upp i min säng i morse och undrade hur f*sen jag kom  dit... Så jag fick ringa Jacke och höra hur det gick till... Blev nog lite mkt dricka... Mammsen o Pappsen fick ta hand om mig, haha!! Påminner lite om den gången Frida fick ta hand om mig, hjälpa mig upp för trappan och klä av mig... =)
Jaja... Jag mår bra idag iaf.. Vilket är lite konstigt tycker jag.. Kanske var så att ngn hemma hos Josse la ett piller i min drink =) Haha!

Idag blir det till att sova.. Sen ska jag på gille ikväll med. Tar det dock lungt ikväll tror jag!!

Japps, det var alles.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Jojjo

pinsamt...haha
vad tycker du om min spontana morgonshopping?? =)
kramar!

2007-07-28 @ 11:34:48
URL: http://joojjjjoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0