Dödslista =P 6/7 -07


Tjollahej!!

Fredag idag, Smens Baglomma ikväll...

Ska lira lite tennis med Jacke i eftermiddag med..
Revansch!!

Jag har ju då en lista på saker jag vill göra (eller ska) göra här i livet innan jag dör!

Än så länge ser den ut såhär:

  • Hoppa fallskärm
  • Tattuera mig      
  • Ta dykarcertifikat
  • Lära mig surfa
  • bada i ceriseblått vatten med kritvit strand
  • Resa en massa

  • Ja.. det var dom jag kom på nu... Är en hel del till som är uppsatt på listan men minnet sviker.
    Men men, en del har jag kunnat pricka av.
    Jag har bla tattuerat mig nu i sommar, jag har fått ett fallskärmshopp i 20 present, och förhoppningsvis ska jag hitta min vita strand med ceriseblått vatten nu i Grekland =)

    Aia, ska kila nu..


    Tjatjing!!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0