Hallåja!! 2/07 -07

Hallåja!!

Idag har jag varit o fixat frillan inför allt partajjande som komma ska!!
Cicci och jag gick runt hela stan för att försöka hitta en ny tattueringsstudio som vi hört talas om. Men vi hittade ju aldrig den. Vi fixade även biljetter till T-Rocken som är nästa vecka.
Som det ser ut nu så ska vi på en hel del jippon på K-dagarna!
Skojjigt ska det bli!!

Paintball på Lördag!! ska bli sjukt skoj! Hoppas jag får in fullträffar på hela bunten (även dom i mitt eget lag ska få lida, det är ju på dom man kan få in dom riktigt bra tärffarna! Bara att spela oskyldig och säga att man trodde att den personen man träffat tillhörde det andra laget) =)
Evil!!

Nu ska jag slöa lite!! Ha det fint!!

Shooosaan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0