18/6 -07 Tomten!

Snart midsommar! Både skoj och trisst... Det är ju skoj att det är sommar, men det är nu det vänder mot kortare dagar =( 

Snälla Reinfeldt!! Du har ju makten! Gör så det alltid är sommar!!

Aia, det kanske blir lite tufft för honom.... Får skriva till Tomten istället!

Gått en vecka sen jag tatuerade mig, den har läkt i princip helt nu.. Fast jag är inte nöjd med den! Ser precis ut som tattueraren har suttit och sovit, där är fläckar som är mycket ljusare än på övriga ställen... Får gå dit och säga att jag vill ha den fixad.. Synd bara att det var så otroligt oskönt =) att göra den! Får vänta ngr månader innan han får fixa den!

Försöker energiskt få temperaturen att stiga i poolen tills midsommar...

>>>Tänkte vi kunde inviga den då ju!!<<<

Bild på tatton kommer här...
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0