Dag på stan..

Idag har Jag, Cicci och Mammsen varit i stan.. Jag har tjatat länge på Pappsen om att Jag vill ha en pool i trädgården i år.. Så efter hårda förhändlingar fick Jag som Jag ville!! Haha, nej så hårda var dom inte.. Han som  förde det på tal, tror att Han oxå ville ha en! Så Cicci o Jag passade på att köpa en när Vi  ändå var inne i stan.
Sen blev det till att montera ihop den  när Vi kom hem. Inga större problem mer än att Cicci knäckte en nagel den stackarn =) Nu ska den bara fyllas upp med vatten med, kommer ta ett tag, går ju i ngr kubik i den..
Så pool-partaj hos Mig i sommar =)

Ska ligga och flyta i poolen sen när tattueringen har läkt helt med en paraply-drink i handen =) SOFT!

Nu  är Jag hemma hos Cicci i lägenheten. Går att vara i den idag eftersom det är svalare väder nu. Är rena bastun  när solen är framme och Vi kan inte vädra heller för då hoppar katterna ut genom fönstret. Så smarta är Dem =)

Lägger upp bild på tatton sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0