Söndag 17/6 -Och penishud på hälarna

Vaknade tidigt idag också, vid 07.00 tiden. Har svårt för att sova om nätterna.. Så idag passade jag på att ta en joggingtur, tokigt nog... Fick såklart värsta blåsan på hälen, snacka om penishud!!

Tatueringen verkar läka på bra, det trillade av en massa skorpor igår när jag tvättade den.. Hoppas på att den har läkt helt tills jag och Ciccis familj åker till stugan så jag kan bada och sola!!

Lyssanar på Fall Out Boys nya album (tror det är deras nya). Verkar reko...

Idag ska jag upp till boarp, firar Becca idag ju... Blir Ciccis farmors smörgåstårta! Älskar den!!


Mm... Har nog inte mer att skriva idag... Ska hoppa in i duschen och sen blir det lite frukost kan jag tänka mig...

Ha att fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0