Taxi Driver



Nybliven student som Jag är så ska Jag göra så lite ansträngade saker som möjligt i sommar och satsa på enbart roliga saker =)
 



Frida kom hem från Kroatien idag. Jag och Cicci  fick sätta oss i min traktor till bil (Volvo) för att hämta Syrran och hennes kompis på sturup. Så typ halva dagen har gått till att köra bil. Jag stannade hemma hos Syrran och åt Kina-mat för Jag skulle åka och bowla med polarna lite senare på kvällen.
Nästan alla var sena till bowlingen, Toffsen hade fastnat vid datorn så när Vi ringde till honom så lovade Han att skynda sig dit. Efter ngr minuter ringer Han och undrar var Vi är för han ser inte oss...... Hmm, säger Vi.. Och frågar var han egentligen är... Och som Vi misstänkte.. Han var på fel bowlinghall i helt fel stad =) Han hade kört till Åhus bowling eller något sånt... Aia.. Han fick ju köra till Oss sen när Vi hade förklarat noga för honom vart han skulle köra.. När han väl hade kommit så droppade dom andra in en efter en.. 
Och än så länge är Jag fortfarande obesegrad vad det gäller bowlingen.. Visst.. Det var en hård fajt mellan Hasse och Mig.. Vi vann vars en serie.. Men den sammanlagda poängen på våra två serier vann Jag.. Så Jag räknar det som att Jag är obesegrad =)  Inte mer än rätt tycker Jag =)
 Kanske bättre lycka på Er nästa gång!!!


I morgon ska Jag till Boarp och fira Beccas födesledag.. Hon fyller egentligen år på midsommar men då är det ju annan fest så det fick bli i morgon istället..

Syrran och Jag kom överrens om att Vi ska ha midsommarfest här hemma. Verkar som att det blir fullt hus, många som är bjudna...

Nej, nu ska Jag ner och duscha... Sen smörja in min tatto.. Den kliar ordentligt nu.. Fast det är ju ett tecken på att den läker, så det är bra!
Knappt ingen som såg att Jag hade tatuerat Mig, och när Jag sa det så trodde dom inte på Mig utan antydde på att den skulle vara fejkad!
Tack för den! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0