11/11

Idag är det ett år sedan Farmor gick bort... (F)

Det är även Fars-dag idag för alla er som glömt bort detta! Jag och Syrran Gav vår Far en jogging-reflexväst, så nu finns det inga ursäkter till att inte kunna jogga en runda efter jobbet även fast det är mörkt ute =). Han fick även ngr skraplotter, blev en liten vinst på
80 kr, så 999 920 kr närmare miljonen!
 Alltid något =)

Blir kort arbetsvecka nästa vecka.. Bara måndag och tisdag. Sen på onsdag åker jag ner till Lund för att läggas in på sjukhuset.
 Ögonoperation...
Hoppas den går bra och att synen inte påverkas allt för mkt!
Hmm, kanske man får en sådan där sjörövarlapp för ögat, då har jag gjort skäl för mitt smeknamn "Fabbe" =)

Aia, ha det nu bra allihopa!




Kommentarer
Postat av: Fridan

Du finns i mina tankar lillebror!

2007-11-12 @ 13:08:15
Postat av: Jacke

Haha:P Hade nästan varit lite fräckt med en sån lapp (Fabbe) Blir som på dagis då:D

2007-11-12 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0