Imorgon bär det av..

..mot Lunds sjukhus.. Kan säga att jag är riktigt, riktigt nervös! Ångest Uschamej!
Inskrivning, snack med doktor och narkosläkare sen blir det att fördriva tiden på någon skabbig sjukhusavdelning tills tisdag morgon då operationen ska göras.

Men har även fått glada nyheter om en gammal kompis =) Fast vet inte om jag får sprida det vidare så jag håller det för mig själv tills vidare!! (Jens & Elsa har förlovat sig)

Var ute med Jonny o Bengan i fredags, var väldigt lugnt faktiskt... Träffade på en del gamla klasskamrater vilket var skoj =) Träffade Jakob på McDonkan när vi väntade på bussen, det är en trevlig grabb det =) Han köpte en påse med cheesburgare som vi skulle ha som färdkost på vägen hem från bussen! Haha!! Sånt uppskattas, tackar Jacko =)

Har letat efter tattuering hela dagen på nätet, funderar på att ta den tiden jag har bokat hos Janne.. Tror faktiskt jag vet vad jag vill ha oxå!

Neapp, nu ska jag ner o käka pizza med varm O´boy, sen får jag packa väskan till sjukhuset =(

Förresten, laddade hem lite musik häromdagen, vill ni ha tips så sök på Papa Roach! Finfin musik!
 
Ha det fint på er nu gott folk...

Kommentarer
Postat av: Fridan

Du finns i mina tabkar och hjärta!

2007-11-18 @ 18:13:53
Postat av: Cicci

Älskar dig

2007-11-19 @ 12:04:08
URL: http://mepirate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0