Sorry sorry...

....Men för tusan, jag är inte van vid att arbeta! Jag orkar inte sitta här och skriva om kvällarna efter en extremt spännande dag på mitt underbart fantastiska nya jobb =) Ni känner säkert att där var lite ironi i det hela!!
Så klaga lagom på att jag  inte skrvier =)
Pust o stånk!!
Jag tillhör inte arbetarklassen helt enkelt ;o)



Svårt att slita dig från datorn?

 Vad kommer du att ångra mest när du blickar tillbaka på ditt liv? Att du inte tillbringade tillräckligt mycket tid framför datorn eller att du inte träffade vänner eller älskade nog ofta?
 Är det verkligen viktigare att "bara göra en sak till" vid datorn än att mysa med din partner eller ta en fika med en kompis?
 Avsätt bestämda tider för att sitta vid datorn och rensa upp bland vanorna.
 Om din partner ständigt sitter med ryggen till vid datorn, maila honom eller henne en länk till:
 http://e-health.msn.se/halsa/Hellre_Internet_an_sex_och_vanner__6122.html


Tänk på det hörre ni! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0