2007-09-2 Tattulering

Igår var jag och stöttade Bengan när han gjorde sin tredje i raden =)
Satt där i några timmar, sen när jag blev totalt utmattad av surrandet från nålarna så överlät jag helt och hållet ansvaret till Bengans andra stöttare =) Kommer inte ihåg vad hon hette... Jag körde hem och la mig iaf. Fast innan det så beställde jag en egen tid åt mig, tisdag kl 15.00 ska jag dit..
USCH!!
Men Bengan lovade att följa med mig =)

Bengan på britsen.

Idag ska jag ut på joggingtur, sätta in annons på blocket och titta på film eller ngt..
Slöa, söndag ju!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Johan! Ny tatuering? Vad säger far om detta? ;)

2007-09-03 @ 13:01:04
Postat av: Caroline

Vad ska du nu göra för någon??

2007-09-05 @ 23:09:05
URL: http://consonance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0