25/09

Jag vet jag vet... Var ett bra tag sen jag skrev här.. Vet inte varför men har inte blivit av bara! Men bara lugna ner dig, ta ett djupt andetag! Jag lovar, ska skriva tre dagar i rad från och med idag =)

Var och hälsade på Syrran i helgen! Hela familjen var där uppe.. Hos Syrran i fredags sen drog vi vidare till Göteborg och sov över där till söndagen för att sen gå på Liseberg!

Min Favorit karusell får nog bli höjdskräcken eller vad den hette! Man åker upp i ett höögt torn för att sedan skjutas ner mot marken! Kan säga att det var rysligt länge sedan det kittlade så mkt både här o där ;o)
Haha!
Kittlade värre än fallskärmshoppet tyckte jag =)


Är vi galna?!

Jag vill se Supersugen! Den verkar helskön! Haha!!
Jaja, nog om mig!

Hej på dej!

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack för en super kul helg! Höjdskräcken var nice!

2007-09-26 @ 09:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0