26/09

Tjollahopp!
Andra dagen i rad som jag skriver, jag håller vad jag lovar =)

Idag har jag varit ute hela dagen faktiskt! Håller på att måla om garaget ju.. Men jag hann med en liten paus också.. Och man hade ju varit dum om man inte tagit vara på vädret och kört en runda MC!
Riktigt härligt att slingra sig fram på krokiga vägar så fort man bara vågar =)

I morgon blir det in till stan! Ska köpa strumpor :o)
Haha, japp...  Får se om jag hittar ngr nya roliga strumpor!
Ska serva bilen med...



Här kommer min önskelista till jultomten. (eller om ngn annan känner sig manad att ge bort en tidig julklapp) ;o)
  • Läckra kallingar (ej string) ;o)
  • Björn Borg långkalsonger
  • Ett rött skärp
  • roliga strumpor
  • presentkort på i olika roliga affärer
  • prenumeration på ex. FHM ;o)
  • Platt tv
  • PSP
  • Gym-kort

 

Märks kanske att jag vill ha jul.. Eller inte jul, men iaf julklapparna hade jag viljat ha!  =)

Nu ska jag glida vidare ;o)
Ha det fint och så hälsar jag till alla jag känenr och inte känner!

Lägger upp en ild på dojjan förresten =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0