Onödig dag och nya sexiga strumpor ;o)

Ja så kan man sammanfatta dagen. Steg upp käkade frukost, spelade ps2 sen gjorde jag mig i ordning för att åka in och serva bilen.. Lämnade den 12.30 på Volvo, åkte sen taxi in till stan för att fördriva tiden medans Volvo servade bilen. Lämnade ett par jeans på jc, shoppade strumpor och käkade på Mc.Donalds.. Allt detta tog väl cirka 45 minuter. då hade jag bara cirka 2½ timme kvar att slå dö på..

Såg en hungrig råtta på Resecentrum med, stor som en liten hund! Den sprang där fram och tillbaka flera gånger!
Spännande!!

Mmm...!


Men det var ju längesen man var i stan, var skönt att träffa lite folk igen ;o)

Och nu har jag hållt vad jag har lovat med! För idag blir det tredje dagen på raken som jag skriver här =)
Wiieehaa!

Det får vi fira genom att lägga upp en bild på mina nya "strumps" =)


Så, fint fint..

Ha det bra på er ;o)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilka läckra strumpor! Inga Björn Borg väl? ;)

2007-09-27 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0