Fredag hela veckan

Yes, just nu har jag fredag hela veckan. Gäller att njuta sista veckan i ledigheten!
Så vad gör man då...?
Jo, idag gick jag upp tidigt. Jag hade ställt in siktet på Mc-mässan på MC-huset i Malmö, planen var att ta bilen dit så jag kunde vara där vid 10 tiden när dom öppnade för att slippa trängas med alla andra!
Men givetvis blev det inte at jag kom dit enligt schemat.. Aia.. Jag hittade dit iaf ;o)
En GPS står högt på inköpslistan nu!
Får se vad det är för en gps jag får genom jobbet först..
Och jag funderade på en sak när jag satt i bilen och körde hemmåt..
Väldigt många svenskar är sura och kränga tycker jag!
Usch på Er!!
Testa at le en gång, Ni ska se att allt går mkt bättre då, haha!!


Dom ringde idag förresten.. Jag ska till och med få tjänstebil, Slipper jag köpa egen och kan lägga dom pengarna på ngt roligare =)

Hmm, ja.. Har varit aktiv idag.
Pappsen och jag har haft vårt årliga vår-fiske i bäcken efter bäcköringen!
Svårflörtad fisk men vi lyckades, jag lyckades till och med fota mina..
Visst dom är inte stora.. Fast det är ju inte det som är poängen vid denna sortens fiske =)


En av mina bäcköringar..


Sveriges minsta vattenfall =)

Nae, nu ska jag ner och bänka mig framför TV´n.. Bud på att köra ner till byn och köpa en godispåse till kvällen med, hihi!

Bis Bald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0