Gubbstruttar

Okej!
Jag hade lite fel angående vädret när jag skulle börja jobba, ber så mkt om ursäkt för det, men det kommer snart ;o)

 Så idag gav man sig iväg hemifrån kl 05.50 igen för att hinna i tid till jobbet! Kom hem rätt så exakt kl 18.00! över tolv timmar hemmifrån, haha, inte vad lilla jag är van vid precis =)

Men men, idag har det varit Action på jobbet ska Ni tro! Gubba-sören stod och skakade så förbannad han var! Och jag fattade verkligen inte varför han var så arg =) Menar, det han sa var bara nonsens! Jag fick känslan av att han egentligen var förbannad eller frustrerad över ngt helt annat! Och vi hade inte gjort ngt fel så... =o)
SLUTSATS:
Det finns väldigt väldigt mkt konstigt folk där ute i våra svenska byar =)

Nej, nu ska jag ner o slöa lite, skönt!

Shalom shalom slalom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0