I huvudet på Johan

Idag var jag lite crazy! Tappade min laptop två gånger i trappan, ojsan!
Meen tur i oturen så hade jag ju försäkring på den så jag fick köra in och lämna den på reperation, om dom nu inte bestämmer att ge mig en helt ny, hihi!

I morgon ska jag hämta bilen, verktygen och arbetskläderna. Ska även skriva på papprena!

Har en ryslig träningsvärk i skinkorna idag med. Måste se ut som att jag sketit på mig så som jag haltar fram idag!  Var ute o sprang igår liksom.. Men men, det är bara första gången man behöver lida så =P Det är trots allt frivilligt!

Men men men, nästa vecka kan ni räkna med fint väder som sagt! Jag börjar utbildningen och jag lovade er med stor sannolikhet att det skulle bli bra väder den veckan så.... Njut :P

En sista sak bara... Jag letar efter någonstans att hoppa bungyjump på!! Så om ngn vet var man kan göra det så snälla berätta! Jag hittar ingenstans i Skåne att göra det på!

Haj o ivaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0