Lista =)

Heeej!!




Sköna Snubbar:
Sean Kingston verkar vara en kille med riktigt härlig stil. =)

Irriterar mig:
Folk som säger Eletriker istället för EleKtriker.

Äckligt:
Duvor som parar sig...

Härligt:
Våren är här! Vad kan man mer än att njuta. ;o)

Kläder:
Mina arbetskläder är heta, haha!!

Inom kort:
Min första riktiga lön är efterlänktad!

Längtan:
1'a maj kan jag ta ut motorcykeln på vägarna igen!!!

Minne:
"Gud vad irrinoijjing!"

Bra uppfinning:
GPS'en, väldigt användbar!!

Tid:
Dagarna blir längre och längre, iaf ljusare och ljusare. =)

Skönt:
Hårt träningspass.

Hett:
Tattueringar!

Bra TV-programledare:
Filip och Fredrik.

Mat:
Grillat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0