Modebloggen No. 1!

Tycket att man alltid får se sådana där modebloggar i tidningarna. Där man lägger upp bilder på sina senaste shopping inköp, allt från röda pumps till prickiga klänningar! Och så berättar man hur glad man är över inköpen =)

Sååå.. Varför ska inte jag vara sämre nu när jag har inhandlat en hel del (lr snarare för en hel del)
Haha, så nu tänkte jag lägga upp bilder på dagens inköp som består av en GPS och samt nytt flugspö samt rulle och linor!
Håll till godo ;o)


Riktigt höjdarspö ;o)


Har laddat hem lite roliga saker till den nu.. Polisbil bla, får leta upp en sådan röst som dom har i James Bond filmerna med ;o)

Och så givetvis var jag tvungen att testa min nya fiskeutrustning! Och resultatet blev att jag landade två fiskar av tre,,


Hörde förresten en sak på radion idag.. Lyssnade inte så noga men ändå. Dom diskuterade det här med att det skulle bli förbjudet att prata i mobiltelefon i bilen. Och så var det ngn som sa att ca 5 % har regelbundet sex i bilen under tiden dom kör. Och min första tanke var: hur fasen har man sex under tiden man kör och min andra tanke var: hur bra kan det vara på en skala 1-10? Inte särskillt högt på den skalan  kan jag tänka mig...

Allt för idag, Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0