Tut tut och blåljus

Vaknade Tidigt i morse efter en konstig dröm, klockan var omkring 8 och jag kunde inte somna om så trött som ett yrväder gick jag upp, tog på mig byxorna och precis när jag skulle dra tröjan över huvudet så ser jag genom fönstret att Malmö-bussen står stilla ute på E22. Funderar inte så mkt mer på det utan sätter mig vid datorn en snabbis.. Sen när jag ska ner och äta frukost så blir jag nyfiken för bussen står fortfarande kvar. Så vad göra?
Jo, jag tog på mig jackan och gick ut för att undersöka saken närmare... Och ljust då bränner ett gäng ambulanser förbi, och vad ser man.. En total demolerad bil.. Vet dock inte hur det gick för dom, men brandkåren var på plats och klippte av det lilla som var kvar av taket..
Jaja, för att göra en kort historia lång...

Annars har jag fått träna på min namnteckning idag, massor av papper osv..



Saknar Dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0