Dag på Tosselilla!

Japp, den 14 juni fyllde Erik 20 år! Hans otroligt kreativa kompisar kom på idén att ge honom en livsupplevelse som han sent skulle glömma! Han fick dock inte veta vad i förväg! Så i lördags var det dags! Helt ovetande fick Erik snällt följa med oss (mig, Josse och Tina) på dagens öventyr!

Det började med att vi åkte hem till huvudpersonen, gav honom en liten present som han skulle ha med sig under dagen! Nämligen en alldeles jätte rosa handväska, givetvis med bling bling på, inuti låg allt en rktigt kvinna kan tänkas behöva, solglasögon (även dom rosa) smink-spegel, tops...
Jaja, sen bar det iväg, och Erik  som fortfarande var helt ovetande om dagens olika mål!



Och till sist var vi framme, dagens första anhalt var Tosselilla ;o)


Taggade till max, lite ompackning i kärran sen blev det raka spåret mot Go-carten ;o)


Här är go-carten
(som Erik vann överlägset över tjejerna i, jag var fotograf, annars hade första platsen varit svårare att komma åt för honom)


Efter det var det dags för min favorit! Gummibåtarna!

Blöt blev man kan jag säga ;o)


En stor besvikelse var dom här studsmattekorvarna, dom var ju hur små som helst i år! Så var det inte sist jag var där!
Då fick man ju kämpa för att kunna ta sig upp på dom överhuvudtaget!

Efter det blev det blev det karusell, mat och hinderbana i Tarzan-skogen ;o)


Lite yra??


Tina och jag stod för maten. Fast blev jag som gjorde nästan allt heeeelt själv ;o)


Hinderbana!!

Hmm, något smarto fick för sig att vi skulle gå alla samtidigt, vilket resulterade i en mass-avtrillning från repet,
 smart Erik! ;o)


Till slut, här svingar Tarzan sig mot sin Jane ;o)

Ja... Nu är det helt klart många saker som jag glömt att redogöra för, men det hade tagt en hel vecka att redogöra för alla tokgheter som hände den dagen, som för övrigt avslutades med ett restaurangbesök nere i Malmö på Malmö-festivalen!
En helskön dag med kompisarna säger jag bara!

Hej Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0