Jobb jobb jobb =)

Haha, men shit, jobb jobb!!
Aia, att bli vuxen = jobba antar jag!
Därför jag aldrig kommer bli vuxen ;o)
Får se till att hitta ngt drömjobb snart så man kan mogna tillsammans med sina kompisar och inte sitta fast på
dagis-stadiet ;o) Jag kanske ska hoppa över vuxenstadiet och gå direkt på pensions-stadiet!
Hihi!!

Vi håller på med att rätta till punkter från en revisionsbeskitning på Wendes-gymnasiet..
Skoj att det då och då ploppar upp folk som man känner medans man jobbar!

Och hör och häpna!! Jag skrev en liten kort önskelista häromdagen på bloggen! Och ta mig tusan!! Resan är beställd, jag fick ett jobb (visserligen bara ett tillfälligt) och jag har uppsökt en ny ryggdoktor som ska ta mej fan reda upp min rygg!
Haha, sååå.. Vi kan säga att jag fick allt vad jag önskade mig mer lr mindre ;o)

Update ang Tinas och min tävling!!
Jag har äntligen hittat ngr brunnar! Men jag får nog lägga på ett kol så inte hon vinner förstapriset!!

FlummJohan här.. Övertrött ;o)
Natti natt ;o)

Kommentarer
Postat av: Jonny

jaså det är därför du dissar mig så som du gör.. jag är inte tillräckligt mogen för dig....snällt

2008-12-11 @ 21:20:22
Postat av: Caroline

Vad underbart du hittat en vettig människa till din rygg!!!! Å lovely att ni hittat en resa!!!

2008-12-12 @ 18:26:48
URL: http://consonance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0