Jul igen!

Okej, jag har en fråga!
Jag och Tina har dragit igång en tävling mellan henne och mig!
En fototävling!
Den som fotar flest V-brunnar fram tills nyårsafton vinner, det man vinner vill jag inte gå in på i detalj ;o)
Men så till min fråga!
Det finns ju dom här runda brunnslocken som är på våra gator, men sen, vad är det för skillnad på dom? Det finns, A eller K  och enligt Tina så finns det även V-brunnslock! Min tanke är att A står för Avlopp, k står för Kloak och V står för Vatten, men vad vet jag ;o)
Problemet är att jag har inte hittat en enda V-brunn än och hon påstår att hon redan har fotat ett 20-tal! Så ni kan väl vara snälla att skicka ett sms till mig och tipsa om lite locations med V-brunnslock ;o)


Ha det rajj rajj!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag sa ju att de inte var runda. Små och fyrkantiga=) Som jag hjälper dig, helt otroligt! Vinna ska jag åtminstone. Så pepp är jag. Har hittat ficklampa, bara så du vet;)

2008-12-02 @ 15:46:27
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Maxi

Johan vet du inte hur dom brunarna ser ut hihi... tycker tina ska vinna hihi.. har nämligen koll på vad som vinns och så tss

2008-12-02 @ 19:08:13
URL: http://ricke.photoshoptutorials.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0