Julklappar lr julpussar?

Idag slog det mig, ganska hårt faktiskt, att det är drygt en vecka kvar till julafton. Har jag inte helt fel för mig så är det på onsdag nästa vecka? Ja, och sen fick jag ytterligare ett hårt slag när det slog mig att jag har en del julklappar kvar att köpa.
Hihi, hinner jag inte så får dom kanske nöja sig med en puss istället för en klapp!

Hmm, har redan börjat planera inköp för min kommande lön :P
Nya leksaker på gång ;o)
Men jag får spara en del till resan så man kan ha lite att kladda för där nere i värmen ;o)
Goosch så skönt det ska bli!!

Och Tina det svinet leder över mig i våran tävling, dessutom nu när hon vet att hon leder så vill den busen höjja insatserna!
Haha, det går jag icke med på säger jag bara, (rädd för smärtan) ;o)

Nae, nu ska jag gotta mig lite i den nya soffan, aah, man ligger så skönt i den, ;o)

Över und Out

Kommentarer
Postat av: Tina

Pussar? Det var stort av dig;) Jag sa att jag kunde tänka mig att raka ist för att vaxa i utbyte mot att jag får skala hela nedre benet, bara det ena=) Det är väl en bra överenskommelse?!

2008-12-15 @ 18:35:13
URL: http://turners.blogg.se/
Postat av: Fridan

Det skulle vara min julklapp du har kvar att köpa då söt? Jag har ju inhandlata alla de andra och skickat räkning (-:

2008-12-16 @ 00:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0