Nytt år, nya möjligheter.

Att beskriva år 2008 med ett väldigt snällt ord skulle nog vara att det har varit ett riktigt skitår.
Men, som tur är, så är det just i detta nu bara 7,5 h kvar på år -08 innan det förvandlas till -09
=)

Det ser jag fram emot väldigt mkt! Och man kan väl knappt börja året bättre än med en härlig resa!!
Ska skänka en liten tanke åt er andra när jag ligger och snorklar där nere i värmen! ;o)

Sitter nu med en Redbull vodka och väntar på att min taxi ska anlända, sen blir det att partajja natten lång!
Tyvärr så ska ju cirka 70% av mina kompisar jobba idag och imorgon, så det blir lugnare för deras del, det är hemskt att dom börjar bli så vuxna så dom inte kan festa pga att dom ska jobba, haha! (och det är jag som ska vara äldst)
Jag ska skaka rumpa för Er del också ;o)

Hejsvej på Er, gott nytt... ;o)

Kommentarer
Postat av: Maxi

Gott nytt år :D hoppas du skakade rumpa för mig med :P hihi... sj tog man det lungt pga jobb :( men nu är jag äntligen ledig 3 dagar :D å ska nog inte göra så hemskt mkt... puss å kram

2009-01-01 @ 15:55:08
Postat av: Tina

Pfft, jag är inte vuxen. Jag är inte vuxen. Jag är INTE vuxen! 2009 är året vi väntat på, hihi!

2009-01-01 @ 17:59:16
URL: http://turners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0