Fredag..

Jag känner inte skillnad på dagarna nu för tiden, men é nog många som är glada över att det är fredag och helg =)

Så.. Vad har Jag gjort idag?
Var på gymet tidigt i morse. Var rätt skoj, Jag stod och gjorde mina övningar och så kommer det två tjejer och ställer sig intill mig.. Jag la inte märke till det först, men sen när det plötsligt strömmade till en massa karlar i 35 års åldern och uppåt så började jag ana oro.. Varför skulle alla plötsligt stå vid just mig??
Men sen tittade Jag upp, och då slog det mig att det inte var för min skull alla kom dit..
Nej, svaret var en av tjejerna med urrigning.. Och sillisar..
Haha, gubbsjuka??
Jag ville inte ta upp en plats för dom så jag gick vidare!!
Haha.. Blir väl så när man passerat en viss ålder kan jag tänka mig, var rätt skoj iaf =)

Sen åkte jag hem, har inte gjort särskillt mkt mer idag, sovit resten av dagen typ.
Erik kommer snart hit, vi ska hem till Magnus (som jag inte träffat på typ två år) och se hur han har det i sitt hus..
Ska bli intressant!

Hej hej på Er!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag vill gärna att du är med och tävlar här:
http://junitjej.blogg.se/1202411188_vinn_kta_te.html

2008-02-08 @ 17:09:54
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0