Lööördag (igen)

Fint väder idag! Vårkänslor i luften =) Väntar bara på att man kan slänga vinterkläderna åt fanders ;o)

Nu när det varit så fint väder så har Jag passat på att testa crossen jag köpte i höstas.
Blev inget skogskörande utan hängde på viktor o testade bakhjulsålning samt lite på framhjulet, bra träning inför MC-sommar -08!!

Träning ger färdighet, mkt svårare att slanga på crossen om man jämnför med motorcykeln!


Viktor till vänster, jag i mitten och Viktor till höger igen =)

Barnsligt kul.. Suck, somliga växer aldrig upp ;o)

Hej på Er!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Heej Snuttan! Later som ni har fullt upp dar hemma, trevligt! Har ar klockan nu 4.34 pa morgonen, e pa flygplatsen.. Tidigt tidigt, men vad gor man inte. Thailand ar underbart. Hur blev det nu med er resa, ska ni aka ivag? Saknar er. Skot om er. Puss

2008-02-09 @ 22:45:53
Postat av: Viktor

Hihi där är ju jag:P Sorry för jag ej kunde ta så bra bilder xD MEn kul som sörens ändån:D Snart sommar:D

2008-02-11 @ 16:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0