Sommarn är efterlängtad!

Varit fint väder idag med! Har fördrivit tiden på min lilla cross även idag, fast inte så länge, upptäckte efter ett tag att jag tappat muttern som håller framgaffeln på plats =) Så jag fick köra hem o leta upp en ny...

Längtar efter sommaren!! Hoppas det blir väder för mc! Ska ut med Magnus och hans flickvän då, haha! Får vi se hur det går när hon övningskör.. Och om Magnus köper ny mc!


Från V. Jag, Jag igen =) Och en kompis..
Såhär gör man när man bestämt sig för ett nytt bakdäck ;o)

Yes, får inhandla en ny hjälm med nu, eftersom jag lyckades köra isönder min nuvarande igår..
Har tittat runder lite o tror jag hittat en jag gillar, fast inte helt hundra.. Får se om man kan hitta ngt liknande iaf
image65
Gillade motivet ;o)


Ha det fint på Er ;o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexy du är i bomberjacka :)

2008-02-14 @ 21:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0