Tisdag

Idag är det Tisdag.. Grannen håller på att lasta all sin lök på lastbil, jag kan faktiskt känna en svag doft av löken =)

Fick för mig att det var alla hjärtans dag i morgon av ngn anledning, men nej.. Det är ju inte förrens den 14'de.

Är sjuk idag, väldigt längesedan jag var det, nog bara varit det en gång på år och då blev man inlagd på sjukan, för lite feber =)
Så i morse fick jag ringa och sjukanmäla mig på jobbet ;o)
Tss



Tänkte på en sak.. En sak som jag ska investera i när jag flyttar hemmifrån... Jag ska åka runt i precis alla möbelaffärer här runt omkring K-stad och välja ut den absolut skönaste soffan jag kan hitta, kosta vad det kosta vill =) Gud vad hemskt det är med en obekväm soffa ;o)

Så nu vet ni det! =P

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0