Fullt hus

Idag fick jag slänga mig ur min säng i all hast för Jens ringde och sa att dom var på väg! Så snabb-frulle och lika snabb städning så var dom här!!
Tror nog jag började fnittra sådär som bara jens o jag gör redan innan jag öppnat dörren =)
Dom blev välomhändertagna i min kärlekslya! Först väntade vi på att få hänga med på en action laddad biltur med jacke! Vilket ös det är i den bilen om man håller kopplingen nere o gasar allt vad man kan och slirar med kopplingen ;o)
Kul var det iaf!
Sen for vi in till staden, gjorde ngr ärenden och för att avsluta det hela så bestälde vi pizzor som vi käkade i en gammalklasskamrats nya lägenhet.

Och ikväll har vi (jens,elsa,jacke och jag) titta på I am legend, riktigt bra!
Just nu sitter jag på syrrans rum, lovade jens o elsa min dubbelsäng i natt, fast jag gav ju dom betydligt bätre förslag än i sängen för humshums!!

Jaja, Just Do It Right!! (om ni nu måste, vilket ni kommer)

Jaja, ha det natti natti på er små änglar där ute

Kommentarer
Postat av: Syster

Jens och Elsa får låna din dubbelosäng men inte vi (-;

2008-01-05 @ 10:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0