Helgens Filmtips!

Såg en film igår ju. Och jag gillade faktiskt den rätt mkt, det var en komedi och handlade om en kille som fått en förbannelse över sig när han var liten. Förbannelsen gör att den tjej han har sex med hittar sin rätta man på sin nästa dejt. Vilket ger honom problem när han själv har hittat den rätte tjejen eftersom han inte kan ha sex med henne! Jaja, det var en flummig beskrivelse av filmen, ni fattar om ni ser den ;o) Och måste tillägga att jag tyckte om filmen redan innan jag insåg att Jessica Alba var med i den!!


Idag ska jag nog in o träna, blir en lugn hemmakväll, jobba i morgon..

UPDATE!! Fick nyss mejl av tatueraren, hon hade skissat fördigt nu så jag behövde bara komma in o säga vad jag tycker =)
Spännd!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0