Herre Güüüd!

Syrran hade några av sina kompisar hemma häromdagen. Jag var ju givetvis schysst och lät dem låna mitt rum! Men det var inte det jag ville få sagt utan, min tavla som jag har ovanför sängen verkar väcka starka känslor hos många =) Och det konstiga är att dom jag hade tippat på skulle tycka om den, tycker inte alls om den, haha. Jag tycker den är mkt fin iaf!!

Igår var mormor och company här, jag kom sist av alla, jobbade längre än väntat!! Pensionär Johan var igång igår, vi tittade på "På spåret" med Filip och Fredrik som utklassade dom andra!! =)

Snart drar en ny säsong av "En annan del av Köping" igång igen =) Roligare reality serie finns inte!!! Längtar!

Ska snart iväg o jobba igen (suck)


Hej hej!


Saknar Dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det nu för tavla du satt upp? Är det Graaf blir jag knäpp ;o)

2008-01-27 @ 12:39:37
URL: http://mepirate.blogg.se
Postat av: Johan

Nope, det är inte Graaf..

2008-01-27 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0