Måndag idag..

Gud vad segt det är att gå hemma själv, fast å andra sidan så är jag inte särskillt pigg på att göra ngt..

Har försökt att få kontakt med ngn på arbetsförmedlingen idag med, totalt lönlöst! Dom är pappa-lediga, tjänstlediga eller så är dom helt enkelt inte anträffbara! Så kassa är vad dom är =) Får åka in till stan och gå dit i morgon hade jag tänkt..

Har tagit kontakt med Queenstattoo med, har berättat lite för henne vad jag är ute efter men att jag inte riktigt vet hur det ska se ut, så hon skulle skissa upp något åt mig och skicka det till mig under dagen!! Sen skulle vi ändra o ha oss om jag inte gillade den direkt!! Hoppas det blir bra! Måste fundera ut exakt vart den ska sitta med!

Hmm, börjar gå frammåt med mitt pokerspelande med ;o)

Nej, nu ska jag nog ner och se om jag kan plocka ut inälvorna i min mc. Hoppas det blir bättre drag i den, om inte annat så lär den ju låta betydligt mer!!

Knarkellibajs på er..  (moget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0