Nytt år då!

Kan nog säga att det var det värsta nyårsfirandet i historien igår!
Fast gillar man att sitta och titta på när ett gäng 7-åringar spelar tv-spel så hade det varit perfekt!
Efter klockan äntligen  blivit tolv så rök jag o Cicci ihop, så jag gick hemåt ca fem minuter över tolv! Skit kul!
Men blev dock stoppad på vägen hem av familjen Persson! Magnus o Kerstin (Jackes föräldrar) ville inte att jag skulle gå hem själv på nyårsafton så dom och deras gäng bjöd mig på bubbelsaft och sköt raketer =)

Så om det är sant som en viss person säger att: så det nya året inleds, så kommer året  att bli, så vill jag inte ens tänka på det kommande året!
Och jäklar vad förbannad jag var när jag gick och la mig, har nog aldrig varit det i hela mitt liv, inte så iaf =)

Aia, gott nytt år på er alla, nu ska jag titta på film!!

Kommentarer
Postat av: Turner

Du skulle kommit mä den där privathelikoptern till oss istället=)

2008-01-02 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0