Regn

Så är det fredag igen, och jag har mer ont i ryggen än innan, kan knappt gå nu, börjar man bli gammal lr vad?
Attans att man skulle slå i ryggen!
Ska till Göteborg nästa helg med, och då lär inte jag kunna följa med dom andra på Liseberg!
Sååå typiskt =)

Har lagt ut hur mkt pengar som helst på läkarbesök denna månaden, sviniga priser dom tar!
Haha, jaja, bara dom får ordning på mig!

Sen i onsdags så slog det mig ganska hårt att man borde lära sig Heinrisch-manöver (llr vad den heter)..
En kompis till mig sitter och äter godis och sätter den i halsen, snacka om panik! Som tur är har vår alldeles egna "lilla" sjuksköterska precis anlänt och tar tag i situationen och trycker ut den lilla godisbiten som fastnat i strupen.
Ska hålla mig till syster D i fortsättningen =)

Ha det fint på Er, nu ska jag fortsätta lackera mitt projekt ;o)


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja snacka om panik!!:)

2008-07-20 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0