KTM

Det finns tydligen sådana där träningsmaskiner som går ut på att man ska ställa sig på en platta som vibrerar, vibrationerna ska göra att man går ner i vikt på ngt sätt..
Så jag kom att tänka på det när jag körde mc idag, min motorcykel kan ju vibrera sådär härligt ;o)
Ja, då borde alltså ett pass på motorcykeln vara lika bra som ett pass på den där plattan.
Inget mig emot, nytta med nöje säger jag bara!


Aia, i morgon blir det att ta sig till la sjukhus, suck!
Göra lite andra ärenden i stan när man ändå är där!

K-dagarna drar igång på fredag, det måste innebära att det är cirka ett år sedan jag höll på att bli efterlyst av polisen efter att jag "mystiskt" försvunnit tyst som en mus på morgonkvisten efter en vild kväll.
Allt jag skulle göra var ju att köpa lite frukost men det blev inte riktigt som jag tänkt mig som vissa vet.
Haha, onödigt vetande kanske??

Nej, nu ska jag vidare, shalom shalom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 år tidigare

2010-01-27 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0